Burmistrz Gminy
Telefon: 13 435 02 12
Fax: 13 435 02 12
e-mail: burmistrz@iwonicz-zdroj.pl
Burmistrz przyjmuje interesantów:
poniedziałki: 7.00 – 17.00
wtorki, środy, czwartki: 7.00 – 15.00
piątki: 7.00 – 13.00
Zadania Burmistrza:
- Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
- Koordynowanie działalności jednostek organizacyjnych oraz organizowanie ich współpracy,
- wykonywanie uchwał
- przygotowywanie projektów uchwał
- przygotowywanie projektu budżetu
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania radnych,
- Upoważnianie pracowników urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu, dokonywanie ocen kwalifikacyjnych,
- Udzielanie pełnomocnictw procesowych,
- Wydawanie zarządzeń dotyczących przepisów porządkowych w sprawach związanych z bezpośrednim zagrożeniem bezpieczeństwa publicznego, które podlegają zatwierdzeniu przez Radę na najbliższym posiedzeniu,
- Składanie sprawozdań z wykonywania uchwał Rady,
- Koordynowanie spraw dotyczących gospodarki finansowej gminy,
- Wykonywanie zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa oraz uchwały Rady.
Zastępca Burmistrza Gminy
Jacek Rygiel
Telefon: 13 435 02 12
Fax: 13 435 02 12
e-mail: jacek.rygiel@iwonicz-zdroj.pl
Zastępca Burmistrza przyjmuje interesantów:
poniedziałki: 7.00 – 17.00
wtorki, środy, czwartki: 7.00 – 15.00
piątki: 7.00 – 13.00
Do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- Wykonywanie czynności w imieniu Burmistrza w razie jego nieobecności lub niemożności pełnienia przez niego obowiązków z innych przyczyn,
- Wykonywanie zadań w zakresie upoważnień i poleceń służbowych wydawanych przez Burmistrza,
- Nadzorowanie spraw realizowanych przez poszczególne stanowiska w Referacie Rozwoju Gminy.
Sekretarz Gminy
Telefon: 13 435 02 12
Fax: 13 435 02 12
e-mail: sekretarz@iwonicz-zdroj.pl
Do zadań Sekretarza należy:
- Nadzór nad organizacją pracy Urzędu,
- Przygotowywanie projektów regulaminów, statutów, zarządzeń, uchwał oraz ich zmian,
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu,
- Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej w jednostkach organizacyjnych,
- Nadzorowanie spraw realizowanych przez poszczególne stanowiska w Referacie Organizacyjno- Administracyjnym oraz w Biurze Obsługi Mieszkańca,
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- Organizowanie praktyk zawodowych, stażów pracy, współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych i społecznie użytecznych,
- Nadzorowanie przestrzegania przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz prawa miejscowego,
- Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania spraw,
- Koordynowanie prac przygotowawczych do przeprowadzenia wyborów powszechnych,
- Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.
Skarbnik Gminy
Maria Rajchel
Telefon: 13 435 02 12
Fax: 13 435 02 12
e-mail: maria.rajchel@iwonicz-zdroj.pl
Do zadań Skarbnika należy:
- Pełnienie funkcji Głównego Księgowego budżetu gminy,
- Nadzorowanie prowadzenia rachunkowości i obsługi księgowej budżetu gminy oraz sprawozdawczości budżetowej,
- Przygotowywanie projektu budżetu gminy,
- Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu, polegająca na wstępnej kontroli legalności dokumentów oraz bieżącej i następnej kontroli operacji gospodarczych, będących przedmiotem księgowań,
- Kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- Przygotowywanie okresowych analiz, sprawozdań, ocen i bieżących informacji o sytuacji finansowej gminy,
- Opiniowanie projektów uchwał Rady Miejskiej wywołujących skutki finansowe dla gminy,
- Pełnienie funkcji organu kontroli finansowej i obiegu dokumentów finansowych w zakresie kompletności i rzetelności sporządzanych dokumentów, dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- Nadzorowanie gospodarki mieniem urzędu i środkami budżetowymi przeznaczanymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, na zakupy, wyposażenie, remonty czy inwestycje.
- Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza.